Prostia

Haideti sa oprim "Prostia" printr-un Share

Diverse

Dan Negru, despre desființarea caselor de marcat din supermarketuri: „Progresul e trecerea de la lumânare la bec”




Dan Negru a vorbit despre decizia Auchan de a renunța definitiv la casele de marcat, lucru care a născut o controversă în rândul românilor.

Dan Negru și-a exprimat părerea despre decizia luată de Auchan de a renunța la casieri și la casele de marcat clasice.

„Am trecut pe la un supermarket azi și o casieră, Rodica scria pe ecuson, mi-a spus că astea sunt ultimele zile cu oameni la casele de marcat.

> a oftat femeia. I-am spus că eliminarea casierelor din supermarketuri nu e o formă de progres.


Eu, cumpărătorul, voi face treaba casierului. De fapt suntem toți păcăliți: slujba ei va dispărea și eu voi face treaba ei, voi scana produsele și apoi le voi pune în coș fără să fiu plătit pentru asta. Ăsta nu e progres.

Progresul e trecerea de la lumânare la bec, de la cal la motor!

Din 7 litere, PROGRES, înseamnă: trecerea de la o stare inferioară la una superioară, de la vechi la nou.

Unde e >dacă eu preiau munca altcuiva fără să fiu plătit?

Aștept progresul, invenția care să schimbe felul de face cumpărături. Până atunci, eliminarea doamnei Rodica e reducere de personal, e economie, e concediere. Orice dar nu progres! Aveți curajul să-i spuneți asta! Curajul, da! E un progres!”, a scris Dan Negru, pe contul său de Facebook.

Auchan modernizează linia caselor de marcat



Auchan a explicat de ce este mai bun sistemul fără casieri după ce pe reţele au apărut nemulţumiri. Datorită noului sistem de case, timpul petrecut la casele de marcat se reduce considerabil. Meseria de casier evoluează spre cea de consilier pentru clienți. Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei, Auchan a început remodelarea liniilor de case din magazine și construirea unui parcurs 100% self check-out pentru clienți. Datorită noului sistem de case, clienții beneficiază de un timp redus de așteptare la casele de marcat, toate acestea fiind permanent deschise. De altfel, toți angajații din zona caselor de marcat evoluează spre o nouă meserie, cea de consilier, noul lor rol fiind acela de a acorda consultanță și suport clienților.



Noua soluție de case propune o abordare flexibilă, fiind formată din case self service potrivite atât pentru un număr redus de produse, cât și pentru cumpărături mai voluminoase, fiind destinată pentru a evita formarea de cozi și pentru a reduce timpul de aștepare la case. În funcție de dimensiunea magazinului, între 16-50 de case rapide self check-out funcționează permanent în fiecare unitate. Casele rapide self check-out sunt intuitive și ușor de utilizat, iar întregul proces de scanare a cumpărăturilor poate fi realizat în mod individual de către client sau cu ajutorul consilierilor de case, aceștia fiind permanent disponibili pentru a oferi suportul necesar.

După scanarea produselor, clienții pot achita cumpărăturile prin orice modalitate de plată: numerar, card bancar, bonuri de masă digitalizate, etc. De asemenea, noul sistem de case permite scanarea facilă și a cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, oferind membrilor numeroase avantaje.



















Dacă ți-a plăcut articolul, nu uita să îl DISTRIBUI și pentru PRIETENII tăi!
Tine-ti familia si prietenii informati!

România are nevoie de o presă neaservită politic şi integră, care să-i asigure viitorul. Vă invităm să ne sprijiniţi prin donaţii: Paypal







Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *