Prostia

Haideti sa oprim "Prostia" printr-un Share

Diverse

GROAZNIC! Când și cum va fi? Oamenii de știință sunt îngroziți de ce au descoperit…

Predicțiile alarmante ale unei echipe de experți internaționali, publicate în revista „Nature”, fac senzație în mediul online.

Noul studiu, realizat de peste 20 de oameni de știință, avertizează că daunele ireversibile pe care le aducem ecosistemelor Pământului ar putea duce la un colaps biologic brutal.

Și la sfârșitul lumii, așa cum o cunoaștem, potrivit Worldcrunch.
    Intitulat „Apropierea unei schimbări în biosfera Pământului”, studiul realizat de peste 20 de oameni de știință din diverse instituții internaționale nu este foarte optimist.

Aproape jumătate din climatele prezente azi pe Pământ ar putea dispărea în curând

Toate aceste tranziții au coincis cu constrângeri care au modificat atmosfera, oceanul și clima la scară globală”, spun autorii. Același fenomen are loc în prezent: conform oamenilor de știință, aproape jumătate din climatele prezente astăzi pe Pământ ar putea dispărea în curând, fiind înlocuite de condiții nemaivăzute până acum de organismele vii pe 12% până la 39% din suprafața planetei.

style="display:block"
    data-ad-client="ca-pub-6231162218343835"
    data-ad-slot="7006996634"
    data-ad-format="auto"
    data-full-width-responsive="true">

Și mai rău este că inerția ar putea scăpa de sub control sistemul în curând. „Planeta noastră nu are nicio amintire despre starea sa anterioară”, spun autorii.

„Ne asumăm un risc enorm de modificare a stării Pământului: înclinarea brutală a sistemului climatic spre un nou echilibru la care ecosistemele și societățile noastre nu se vor putea adapta”, afirmă Arne Moers.

Dacă ți-a plăcut articolul, nu uita să îl DISTRIBUI și pentru PRIETENII tăi!
    Tine-ti familia si prietenii informati!

România are nevoie de o presă neaservită politic şi integră, care să-i asigure viitorul. Vă invităm să ne sprijiniţi prin donaţii: Paypal

Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să vă alăturaţi, cu un Like, comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

\x\vbDoliu în lumea televiziunii. Prezentatorul-cântăreț Jull Nicu s-a stins din viață, răpus de o boală nemiloasă. Colegii de scenă sunt în doliu